środa, 26 września 2012

Birds - cake toppers


Zacznę od tego, że najbardziej lubię śniadania, gdyż wtedy można bezkarnie zjeść ulubione ciastko. A kiedy ktoś zaprasza mnie na obiad lub kolację, to najbardziej czekam na deser. Z kolei w restauracji mogę prosić tylko o menu deserowe. Skutkuje to tym, że zawsze jestem na diecie : )

Oprócz smaku ważna jest też forma podania i dlatego warto o niej pomyśleć przy okazji tortu okolicznościowego. Niestety w Polsce oferta na tzw. cake toppers jest mizerna i najczęściej ogranicza się do gipsowych figurek młodej pary. 

Kiedy przeglądałam stronę etsy.com natknęłam się na prace CinnamonBirds, które są dla mnie idealną propozycją. Wprawdzie trzeba zamawiać ze sporym wyprzedzeniem (paczka idzie ze Stanów) i nie kosztują mało, ale..... są tego warte



zdjęcie pochodzi z profilu CinnamonBirds na Facebooku: http://www.facebook.com/CinnamonBirds?ref=ts
[koszt pary ptaszków to ok. 50 USD + koszty wysyłki; możliwa wysyłka do Polski]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz